Up&Fly – Out

Mérkőzés összefoglaló

“Első mérkőzésünket azzal az Up&Fly-jal játszottunk, akikkel egy hete egy nagyon szoros első félidőt követően (7-8) 15-10-es győztes meccset játszottunk. Ebből az összecsapásból is merítve, videót elemezve készültünk a mérkőzésre, hogy könnyedebb, felszabadultabb játékkal, nagyobb győzelmet tudjunk aratni. Úgy látszik, jól sikerült a csapat felkészítése, ugyanis ellentmondást nem tűrően, az első figyelmetlenségből adódó pont elszenvedését (1-0) követően 1-8-ra hoztuk az első félidőt idegenben! A játékosaink szinte hibátlan, rendkívül bíztató és abszolút motivált játékkal tudtak előrukkolni és egy csapatként menetelni előre bekerülve abba a bizonyos flow élménybe.
A félidőt követően, a második játékrészre is ugyan ilyen motiváltan léptünk pályára. Pár perc alatt már meg is volt a 10. pontunk (1-10). Ekkor következett egy szűk 10 perces kis zuhanó repülés, a másik oldalon pedig feltámadás. Gyors három ponttal a hazai csapat 4-10-re módosította az eredmény. Csapatunk ekkor, a 67. perceben kikérte első időkérését, hogy lenyugtassuk a kedélyeket, fújjunk egyet és újabb taktikai lépéseket húzzunk meg. Bejött. Bő 5 perc alatt plusz 3 pontot hajtottunk az eredményjelzőn (4-13). Majd a 78. perctől megkezdődött a maratoni hajrá. A mérkőzés hátralevő részében már csak 3 pont esett. A 19. pont megszerzéséhez 19 percre volt szükség. Egyik csapat sem tudta befejezni a támadását, hiába a rengeteg leszedett korong, nálunk rendre az utolsó passzba tört bele a bicskánk. Végül a 104. percben csak megszületett az a pont a hazaiak révén (5-13). Következett a cap 1, tehát a mérkőzés 14-ig ment. Ezt az előző ponthoz képest gyorsan rövidre zártuk és beállítottuk a végeredmény, mely 14-6-os győzelmet hozott számunkra.”

Paksai Márton / OUT

Időjárás

Napos
27 °C
Napos

Bajnokság

WELL TRAVEL LIGA:
Ultimate Nemzeti Bajnokság
Szezon:
2020
Klub Mérkőzés Győzelem Győzelmi arány Pont Utolsó mérkőzések
20 20 100 299 w w w w w w w
19 15 78.95 259 l w w w l w w
18 12 66.67 214 w l l w w w l
20 8 40 166 w l l l l w l
20 6 30 168 l l l w w l l
18 0 0 54 l l l l l l l
0 0 0 0 N/A